شهادت سردار قاسم سلیمانی در بغداد

سایت تفریحی و سرگرمی 20 فان

شهادت سردار قاسم سلیمانی در بغداد

شهادت سردار قاسم سلیمانی در بغداد

شهادت سردار قاسم سلیمانی در بغداد

روز جمعه امروز تاریخ 1398/10/13 سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی در شهر بغداد در ساعت 1 بامداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .
طبق گزارشات دو خودرویی که مسئول انتقال سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس از فرودگاه بغداد به داخل شهر بودند مورد حمله موشک های آمریکایی قرار گرفتند .
همچنین در این حمله 10 نفردیگر که از همراهان سردار و ابومهدی بودند نیز به شهادت رسیده اند . روز جمعه تمامی هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر پاک شهید سردار سلیمانی انجام میشود .
چنانچه که میدانید سردار قاسم سلیمانی شخصیت شناخته شده ای برای مردم عراق بود از این جهت تمامی مردم از مقامات بالای عراق تا اقشار ساده از شهادت این سردار بزرگ ایرانی متاثر و اندوه گین شدند .
در پی این حمله تروریستی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب شهادت سردار سلیمانی را تسلیت و تبریک گفته و سه روز عزای عمومی اعلام کردند .
دستور حمله تروریستی طبق گزارشات وزارت دفاع آمریکا را دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا صادر کرده بود .
در ادامه وزیر امور خارجه ایران این حمله تروریستی را محکوم کرده و نشست فوق العاده ای را تشکیل داد .
سخنگوی شورای امنیت ملی نیز از نشست فوق العاده شورای عالی امنیت ملی برای بررسی حمله تروریستی به خودروی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد .
طبق آخرین خبرات از توئیتر سرلشکر محسن رضایی نیز به این حمله تروریستی جواب قاطعانه ای داد . طبق آخرین توییت سرلشکر محسن رضایی که نوشتند :
سردار شهید قاسم سلیمانی به جمع برادران شهیدش پیوستند ولی ما از آمریکا انتقام سختی خواهیم گرفت .
خبر شهادت سردار سلیمانی همه ایرانیان را غافلگیر کرد ایشان فرزند والامقام ولایتمداری بودند و هرگز به مشهور شدن و دیده شدن در رسانه ها علاقه ای نداشتند . سردار فقط به دنبال خدمت و آرزوی شهادت را داشتند .
شهدای دیگری که از همراهان سردار حاج سلیمانی بودند و در همراه با او به درجع رفیع شهادت نائل آمده اند :
سردار سرتیپ حسین جعفری نیا
سرهنگ شهرود مظفری نیا
سردار هادی طارمی
سروان وحید زمانیان
مقام معظم رهبری نیز فرمودند : دیشب ارواح طیبه شهدا  روح مطهر سردارقاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند . همچنین مقام معظم رهبری  شهادت سردار سلیمانی را به ایشان تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض کردند و افزودند که :
دشمنان باید بدانند که خط جهاد مقاومت با انگیزه ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی درانتظار این مجاهدان این راه مبارک است .

تصویر لحظه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

تصویر لحظه شهادت سردار سلیمانی
تصویر محل شهادت سردار سلیمانی
حمله تروریستی به خودرو سردار سلیمانی در بعداد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.