معرفی کانال های گیم و بازی روبیکا

سایت تفریحی و سرگرمی 20 فان

معرفی کانال های گیم و بازی روبیکا

معرفی کانال های گیم و بازی روبیکا


با افزایش محبوبیت روبیکا در کشور این اپلکیشن کاربران زیادی به خود جذب کرد. در سایت ما کانال های جذاب روبیکا معرفی میشوند.

1. کانال کلش تی وی

کانال گیم و بازی روبیکا

از بازی های پرطرفدار گوشی های موبایل بازی های کمپانی سوپرسل حرف های زیادی برای گفتن دارند و بازی های آن ها در سراسر جهان و کشور ما جز اولین و بهترین بازی های گوشی موبایل هست.در همین راستا اولین و بزرگترین کانال گیم روبیکا ، کانال کلش تی وی میباشد که در روبیکا با آیدی clashtv@ قابل دسترسی است . برای پیوستن به این کانال روی لینک زیر کلیک کنید.
کانال روبیکا گیم و بازی

2. کانال خرید و فروش اکانت بازی

اکانت بازی های مختلف مثل کلش آف کلنز ، کلش رویال ، پابجی موبایل ، کالاف دیوتی موبایل ، ساکر استارز و ... در سراسر جهان خرید و فروش میشوند.اکانت بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال بشتر از همه اکانت ها معامله میشوند. کانال روبیکای خرید و فروش اکانت کلش را با آیدی novinclash@ در روبیکا میتوانید پیدا کنید و عضو شوید.
اعتبار این کانال در چندین سال اخیر در سطح کشور ثابت شده است و بزرگترین فروشگاه خرید و فروش اکانت کلش میباشد. این فروشگاه کلش آف کلنز فقط یک کانال روبیکا نیست بلکه یک سایت بزرگ با آدرس novinclash.com میباشد که میتوانید با جستجوی آیدی novinclash در تلگرام و روبیکا عضو شوید و در اینستاگرام آیدی novinclash_com را دنبال کنید.

3.کانال سرگرمی روبیکا

یک کانال دیگر که مخاطبان آن از همه سن و سالی میباشند و کانال سرگرمی در روبیکا محسوب میشود کانال حرف های دلم با آیدی  harfe_haye_delam
میباشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.