آموزش ساخت دسر در مدت کم برای مهمانی

سایت تفریحی و سرگرمی 20 فان

آموزش ساخت دسر در مدت کم برای مهمانی

آموزش ساخت دسر در مدت کم برای مهمانی


وقتی روز مهمانی فرا میرسد اکثر افراد به فکر غذاهای رنگارنگ و نظافت و چیدمان خانه می افتند . به خاطر همین ذهن همه مشغول پختن انواع غذاها و وسایل مورد نیاز برای تهیه غذاها میشود .
در این حین تهیه دسر ساده در مدت کم یک راه خوب برای پذیرایی خوب از مهمانان است ؛ بنابراین در این مقاله به شما عزیزان طرز تهیه چند دسر ساده را آموزش می دهیم و شما می توانید به راحتی در مدت چند دقیقه این دسر ها را آماده کرده و به پذیرایی از مهمانان بعد از صرف غذا بپردازید .
برای تهیه دسرهای بعد از غذا بهتر است دسرهایی که تهیه میکنید شیرین باشند ؛ چرا که این نوع دسرها به هضم غذای صرف شده کمک شایانی میکند .

آموزش تهیه دسر تارت بستنی


تارت بستنی یک دسر محبوب در کشور ما هست و هیچ کس از این دسر بدش نمیاد . این دسر با منشا  ایتالیایی یکی از بهترین دسرهای بعد از غذا است .
با توجه به نزدیک شده به فصول گرم تابستان میتوانید از این دسر در ساعات گرم عصر میل نمایید .
طرز تهیه دسر تارت بستنی :
ابتدا کره را آب کرده و حدود سه قاش غذاخوری از  آن را بردارید و با نصف خمیر نان یا نصف خمیر شیرینی مخلوط کنید و بعد آنرا روی یک ورق صاف فویل یا استیل پهن کنید .
بعد یک ظرف صاف دیگر آماده کنید و یک پیمانه بستنی را یا نصف بستنی را بر روی آن پهن کنید . بادام هندی بو داده را به تا میتوانید خرد کنید و باید کاملا ریز شوند . خرد شده های بادام هندی را بر روی بستنی ریخته و کاملا ان را بپوشانید و آن را به مدت 2 ساعت در فریزر قرار دهید تا کامل خودش رابگیرد .
بعداز 2 ساعت یک لایه دیگر بستنی را روی آن پهن کنید و به مدت 10 ساعت در فریزر قراردهید .
دسر شما آماده هست !
میتوانید با بادام هندی روی آن را تزئین کنید و به اشکال هندسی مختلفی آن را دربیاورید و سرو نمایید.

آموزش ساخت دسر در مدت کم برای مهمانی

آموزش تهیه دسر زعفرانی




این دسر جز دسرهایی هست که در مدت کمتری تهیه میشود و تهیه آن بسیار ساده و راحت است
ابتدا نصف پیمانه اب درون یک قابلمه ریخته و دوقاشق غذاخوری به ان اب اضافه کنید . کمی صبر کنید تا ژلاتینها حالت اسفنج پیداکنند .
بعد از اینکه ژلاتین ها اسفنجی شدند سریعا شعله گاز را کم کنید و در حالت ملایم قرار دهید و مشاهده خواهید کرد که این ژلاتین ها به صورت مایع در می آیند .
در قابلمه ای دیگر سه لیوان شیر و یک لیوان شکر ریخته و مقداری ان را گرم کنید . دقت کنید این مرحله را به ترتیبی که گفته میشود انجام دهید . بعد از اندکی گرم شدن شیر زعفران ساییده شده بهش اضافه کنید . بعد از به جوش آمدن شیر بهش گلاب و وانیل نیز بریزید . ژلاتین مایعی که آماده کرده بودید را نیز بعد از گلاب و وانیل اضافه کنید . این مخلوط را بگذارید کاملا سرد شود .
بعد از انجام مراحل فوق یک خامه را باز کرده و نصف ان را در یک ظرف ریخته و با همزن برقی یا یک چنگال بهم بزنید تا جایی که خامه کاملا رقیق و روان شود .دقت کنید که کاملا رقیق شده باشد . بعد از رقیق شدنش آن را به مخلوط فوق که سرد شده اضافه نمایید و باز مخلوط را با همزن بهم بزنید و با این عمل مخلوط شما همدست میشود . بعد از ظروف یکبار مصرف یا قالبی که مطابق سلیقه شماست برای شکل دادن به دسر استفاده کنید .
ابتدا کف قالبتان را با روغن چرب کنید و سپس مخلوط به دست آمده را درونش بریزید و در یخچال قرار دهید و به باید به مدت 5 ساعت در یخچال بماند .
دسر زعفرانی شما آماده است !

آموزش تهیه دسر زعفرانی

گروه آموزش آشپزی 20 فان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.